Новини

  • Запрошуємо Вас до участі у конференції!

    Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка запрошує Вас взяти участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Новинний контент аудіовізуальних мас-медій у соціальному вимірі», яка відбудеться 5 квітня 2017 року (м. Київ).   Мета конференції: визначити перспективні напрямки досліджень у галузі соціальних комунікацій. Програма конференції передбачає роботу за такими науковими напрямами: Новинний контент ХХІ ст.: що

    Read more →
  • Істина – в дискусії

    «У суперечці народжується істина», – говорить латинське прислів’я. Але студенти Інституту журналістики, відвідавши круглий стіл, переконалися, що істина – в рівноправній дискусії. 29 листопада 2016 року майбутні рекламісти й піарники в рамках курсу «Організація роботи прес-служби» відвідали круглий стіл на тему «Журналістика в часи кризи та війни – як продовжувати дотримуватися стандартів та етики медіа».

    Read more →
  • «Сosmopolitan» Україна в гостях Інституту журналістики

    18 листопада відбулася зустріч студентів Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка з головним редактором журналу «Cosmopolitan» в Україні  Олександрою Буринською. Олександра Буринська, колись студентка Інституту журналістики, нині головний редактор журналу «Cosmopolitan», поділилася зі студентами секретами роботи своєї посади в редакції всеукраїнського глянцю. Вона розповіла про значну роль реклами у формуванні змісту випуску, склад редакції видання,

    Read more →

Знати напам'ять


Творчість без стратегії називається мистецтвом. Творчість зі стратегією називається рекламою.

Джеф Річардс


Вести бізнес без PR — це як підморгувати дівчатам у повній темряві. В обох випадках про свої дії знаєте лише Ви.

Стюарт Хендерсон Брітт


Якщо говорять про рекламу — це погана реклама. Якщо говорять про товар — це хороша реклама.

Девід Огілві