English version



Проект #ДобрІЖсправи продовжує свою роботу

Запрошуємо всіх до участі в конкурсі з реклами на екотематику Green Ads для студентів КНУ імені Тараса Шевченка.

Green Ads – це конкурс для тих, хто
- любить рекламу
- хоче, щоб вона приносила користь природі
- хоче, щоб вона допомагала вирішувати суспільні проблеми

Бери участь у конкурсі та вигравай призи!

1-е місце - подарунок від Advertising School - сертифікат на інтенсивний курс з копірайтинга та PR – обирає журі
2-е місце - участь у конференції Google разом з партнером проекту Tempos WEB – обирає журі
3-е місце -бранч у редакції UMH Digital (Tochka.net, Bigmir.net, i.ua, gloss.ua) – за результатами голосування в соціальних мережах.

Усі переможці отримають також набір корисних солодощів від магазину органічної продукції Natur Boutique!

Інформаційний партнер проекту журнал «Я СТУДЕНТ».

Журі конкурсу Green Ads:
- Директор Інституту журналістики В.В. Різун
- Шафаренко Ю.М.- асистент кафедри реклами і зв’язків із громадськістю, кандидат наук із соціальних комунікацій.
- Шендеровський К.С. - викладач кафедри соціальних комунікацій ІЖ. Заслужений працівник народної освіти України.
- Ксенія Бондаренко - маркетинг-практик, працювала над проектами Wishappy та портфелем UMH Digital (bigmir.net, tochka.net, i.ua, gloss.ua)
- Катерина Чанишева - копірайтер з досвідом роботи понад 4 роки, працює в міжнародному мережевому агентстві Saatchi & Saatchi.
- Ольга Бандура - графічний дизайнер у BBDO. Працює в рекламі понад 10 років.