Навчально-науковий інститут журналістики
Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Краківський економічний університет (Польща)
спільно з партнерами:
Спілка рекламістів України, ГО «Об’єднання маркетологів України»,
редакція журналу «Маркетинг і реклама»,
запрошують взяти участь
у Другій Міжнародній науково-практичній конференції
«Бренд-комунікації: проблеми та рішення»,
що відбудеться 29-30 травня 2024 року
Мета конференції: обговорення проблем розвитку бренд-комунікацій в Україні та у світі, пошук шляхів інтеграції теорії та практики брендингу й журналістських практик.
Пленарне та секційні засідання Конференції відбудуться
29 травня 2024 р. 12-30 – 16-30 в дистанційній формі на платформі ZOOM.
Засідання студентської сесії Конференції відбудеться 30 травня 2024 р. о 14-15 – 16-00
в режимі офлайн за адресою ННІЖ (Київ, вул. Юрія Іллєнка, 36/1)
Робочі мови конференції: українська та англійська.
Для участі в Конференції запрошуються вчені, фахівці у сфері соціальних комунікацій, журналістики, бренд-менеджменту, науковці закладів вищої освіти, представники медіа, вітчизняних та міжнародних громадських організацій.
Для участі в Конференції надсилається заявка та тези доповіді на електронну адресу Brandcom_conf@ukr.net.
У заявці треба визначитися, в якій секції Конференції Ви хочете взяти участь.
Заявки приймаються до 21 травня 2024 року.
Передбачено роботу таких секцій:
- Сучасні тенденції формування й розвитку бренд-комунікацій в Україні та у світі;
- Основні типи інструментів і засобів бренд-комунікацій;
- Роль і місце журналістики у формуванні бренд-комунікацій;
- Проблеми підготовки компетентних фахівців з бренд-комунікацій.
- Новація!!! Уперше відбудеться засідання студентської секції Конференції
Участь у конференції безкоштовна. Учасники отримають електронний варіант програми конференції, сертифіката учасника та витяг із тезами своєї доповіді у збірнику матеріалів. Програма буде опублікована на сайті Навчально-наукового інституту журналістики та матиме постійне посилання http://journ.univ.kiev.ua/nauka1/materialy-konferentsiy.
Бажаючі отримати паперові примірники програми конференції, збірника матеріалів і сертифіката учасника мають сплатити оргвнесок у розмірі 750 грн. Після виготовлення матеріалів вони будуть надіслані учаснику Новою поштою.
План проведення заходів Конференції:
Отримання заявок учасників: до 21 травня 2024 р.
Проведення засідань Конференції: Zoom, 29 травня 2024 р. 12:00 – 15:00;
Проведення засідання студентської сесії Конференції: 29.05.2024 р., 14:15 – 16:00;
Підготовка програми, збірника та сертифікатів учасників: 1 – 30 червня 2024 р.;
Розсилання програми, збірника та сертифікатів: 30 червня 2024 р.
Учасники Конференції мають можливість подати наукові статті для публікації у фахових наукових виданнях Навчально-наукового інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка: «Наукові записки Інституту журналістики» та «Актуальні питання масової комунікації». Журнали включені до Переліку наукових фахових видань «Категорія Б».
Контакти Оргкомітету: e-mail: Brandcom_conf@ukr.net
ВИМОГИ ДО МАТЕРІАЛІВ
Матеріали конференції (тези доповідей) до 5 сторінок приймаються до видання українською, англійською та польською мовами.
Шрифт Times New Roman, кегль 14, міжрядковий інтервал 1,5, усі поля – 2 см.
Структура:
- прізвище та ініціали автора (напівжирний курсив, виключка праворуч);
- відомості про автора: вчене звання, вчений ступінь, місце роботи (курсив, виключка праворуч);
- назва тез доповіді (великі літери, жирний шрифт, виключка по центру);
- текст (кегль – 14, виключка по ширині);
- література (кегль – 12, виключка по ширині);
- абзацний відступ 7 мм.
У матеріалах потрібно окреслити мету та завдання, описати джерела дослідження, викласти результати і висновки та сформулювати, в чому полягає цікавість для науки і практики отриманих даних.
Список літератури друкується наприкінці у порядку згадування, посилання на джерело наводиться в тексті у квадратних дужках, номери сторінок вказуються через кому [1, 11].
Матеріали конференції друкуватимуться в авторській редакції. За науковий зміст і якість поданих матеріалів відповідальність несуть учасники конференції.
Оргкомітет залишає за собою право на відмову в друкуванні матеріалів, що не відповідають вказаним вимогам або подані із порушенням встановленого терміну.
Назва файлу, який містить матеріали, набирається латиницею і обов’язково має містити прізвище автора і слово «тези», поєднані нижнім підкресленням, наприклад, Petrenko_tezy.docx.
Студенти та аспіранти мають докласти до власних матеріалів конференції відгук наукового керівника.
Файл із текстом тез доповіді надсилається за електронною адресою: Brandcom_conf@ukr.net.
Коментарі закриті.