Анонс конференції «Бренд-комунікації: проблеми та рішення»

Навчально-науковий інститут журналістики

Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Краківський економічний університет (Польща)

спільно з партнерами:

Спілка рекламістів України, ГО «Об’єднання маркетологів України», 

редакція журналу «Маркетинг і реклама»,

запрошують взяти участь

у Другій Міжнародній науково-практичній конференції

«Бренд-комунікації: проблеми та рішення»,

що відбудеться 29-30 травня 2024 року

Мета конференції: обговорення проблем розвитку бренд-комунікацій в Україні та у світі, пошук шляхів інтеграції теорії та практики брендингу й журналістських практик.

Пленарне та секційні засідання Конференції відбудуться
29 травня 2024 р. 12-30 – 16-30 в дистанційній формі на платформі ZOOM.
Засідання студентської сесії Конференції відбудеться 30 травня 2024 р. о 14-15 – 16-00
в режимі офлайн за адресою ННІЖ (Київ, вул. Юрія Іллєнка, 36/1)

Робочі мови конференції: українська та англійська.

Для участі в Конференції запрошуються вчені, фахівці у сфері соціальних комунікацій, журналістики, бренд-менеджменту, науковці закладів вищої освіти, представники медіа, вітчизняних та міжнародних громадських організацій.

Для участі в Конференції надсилається заявка та тези доповіді на електронну адресу Brandcom_conf@ukr.net.

У заявці треба визначитися, в якій секції Конференції Ви хочете взяти участь.

Заявки приймаються до 21 травня 2024 року

 Передбачено роботу таких секцій:

  1. Сучасні тенденції формування й розвитку бренд-комунікацій в Україні та у світі;
  2. Основні типи інструментів і засобів бренд-комунікацій;
  3. Роль і місце журналістики у формуванні бренд-комунікацій;
  4. Проблеми підготовки компетентних фахівців з бренд-комунікацій.
  5. Новація!!! Уперше відбудеться засідання студентської секції Конференції

Участь у конференції безкоштовна. Учасники отримають електронний варіант програми конференції, сертифіката учасника та витяг із тезами своєї доповіді у збірнику матеріалів. Програма буде опублікована на сайті Навчально-наукового інституту журналістики та матиме постійне посилання http://journ.univ.kiev.ua/nauka1/materialy-konferentsiy

Бажаючі отримати паперові примірники програми конференції, збірника  матеріалів і сертифіката учасника мають сплатити оргвнесок у розмірі 750 грн. Після виготовлення матеріалів вони будуть надіслані учаснику Новою поштою. 

 План проведення заходів Конференції:

Отримання заявок учасників: до 21 травня 2024 р.

Проведення засідань Конференції: Zoom, 29 травня 2024 р. 12:00 – 15:00;

Проведення засідання студентської сесії Конференції: 29.05.2024 р., 14:15 – 16:00;

Підготовка програми, збірника та сертифікатів учасників: 1 – 30 червня 2024 р.;

Розсилання програми, збірника та сертифікатів: 30 червня 2024 р.

Учасники Конференції мають можливість подати наукові статті для публікації у фахових наукових виданнях Навчально-наукового інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка: «Наукові записки Інституту журналістики» та «Актуальні питання масової комунікації». Журнали включені до Переліку наукових фахових видань «Категорія Б».

 Контакти Оргкомітету: e-mail: Brandcom_conf@ukr.net

ВИМОГИ ДО МАТЕРІАЛІВ

Матеріали конференції (тези доповідей) до 5 сторінок приймаються до видання українською, англійською та польською мовами.

Шрифт Times New Roman, кегль 14, міжрядковий інтервал 1,5, усі поля – 2 см.

Структура:

  • прізвище та ініціали автора (напівжирний курсив, виключка праворуч);
  • відомості про автора: вчене звання, вчений ступінь, місце роботи (курсив, виключка праворуч);
  • назва тез доповіді (великі літери, жирний шрифт, виключка по центру);
  • текст (кегль – 14, виключка по ширині);
  • література (кегль – 12, виключка по ширині);
  • абзацний відступ 7 мм.

У матеріалах потрібно окреслити мету та завдання, описати джерела дослідження, викласти результати і висновки та сформулювати, в чому полягає цікавість для науки і практики отриманих даних.

Список літератури друкується наприкінці у порядку згадування, посилання на джерело наводиться в тексті у квадратних дужках, номери сторінок вказуються через кому [1, 11].

Матеріали конференції друкуватимуться в авторській редакції. За науковий зміст і якість поданих матеріалів відповідальність несуть учасники конференції.

Оргкомітет залишає за собою право на відмову в друкуванні матеріалів, що не відповідають вказаним вимогам або подані із порушенням встановленого терміну.

Назва файлу, який містить матеріали, набирається латиницею і обов’язково має містити прізвище автора і слово «тези», поєднані нижнім підкресленням, наприклад, Petrenko_tezy.docx.

Студенти та аспіранти мають докласти до власних матеріалів конференції відгук наукового керівника.

Файл із текстом тез доповіді надсилається за електронною адресою: Brandcom_conf@ukr.net.

Коментарі закриті.