Використання маніпулятивних прийомів в українських медіа (на прикладі щотижневих підсумкових випусків новин на каналах “1+1”, “Інтер” та “ICTV”)

Йондак А. І., студент ОС магістр, спеціальності 061 – Журналістика,
ОП «Стратегічні комунікації» Інституту журналістики
Київського національного університету імені Тараса Шевченка

контактна електронна адреса автора: AnnaYondak@gmail.com

Надійшло до оргкомітету конференції 01.04.2021
Відповідальність за зміст матеріалів несе автор

2 коментарі до “Використання маніпулятивних прийомів в українських медіа (на прикладі щотижневих підсумкових випусків новин на каналах “1+1”, “Інтер” та “ICTV”)”

  1. Аналізовані телеканали складають половину від топ-6 найбільш рейтингових в Україні, тож дослідження охоплює значну частину інформаційного потоку з телебачення. Цікаво відзначити, що за результатами наукової розвідки найменш маніпулятивним виявився саме найпопулярніший канал; це мало б дати надію менш рейтинговим колегам щодо того, що можна поєднувати увагу аудиторії з мінімумом порушень професійних стандартів.

  2. З урахуванням впливу телеканалів на суспільну думку в Україні дослідження є, безумовно, актуальним. Що цікаво, проведене воно було якраз у той переломний період, коли, за соціологічними опитуваннями, телебачення втратило пальму першості як джерело інформації для українців на користь інтернету, проте, звісно, залишилося таким для вагомої частини населення нашої країни. Можливо, по абзацу на кожен із телеканалів – трохи замало для осягнення повної картини маніпуляцій згаданих телеканалів, однак це залишає простір для подальшого ґрунтовного вивчення теми.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.