PDF Loading...
-1 коментарів до “Освітньо-наукова програма підготовки доктора філософії за спеціальністю 061 Журналістика 2016 р. (архів)”
Коментарі закриті.
докладна інформація про наукову діяльність навчально-наукового інституту журналістики
Дорогі колеги, дякую за роздуми і за реакцію на наш скромний труд. Справді важко виписати те, що мало б писатися в системі інших наукових понять. Цілком приймаю всі ваші зауваження. Постараємося у наступній редакції ОНП це врахувати, бо слушно все сказано. Залишаємо соціальні комунікації як середовище для різних сфер, і журналістики зокрема. Робімо наукову думку про соціальні комунікації методологією наших досліджень – і журналістикознавчих зокрема. Берімо різні комунікаційні обʼєкти для досліджень (не біймося цього, бо ніхто за нас їх не досліджуватиме). А на запитання «чого ви це досліджуєте і до чого тут журналістика» відповідаймо: це обʼєкти одного й того ж середовища і на них чинить вплив журналістика – різний, специфічний, помітний чи непомітний, але чинить, – і ми це показуємо у своїх журналістикознавчих дослідженнях.
Цілком підтримую Олену Григорівну! Я взагалі на цю хвилину не бачу виходу з ситуації, що склалася з нашою і тепер новою спеціальністю. Повернули нас в старі часи! Володимире Володимировичу, розумію вашу ситуацію: все звузити до журналістики після майже десятирічного розвою науки про соціальні комунікації, де журналістика, як наука, займала своє, належне їй місце,- просто не можливо! Пропоную, по-перше, розглядати журналістику як вияв соціальних комунікацій (про це в усіх документах писати), по-друге, не боятися брати для досліджень рекламу, піар, видавничу справу, редагування (ми ж не повинні через «головотяпство» наших чиновників викинути на смітник історії науки те, що десятиліттями досліджувалося!) в рамках вузької спеціальності «журналістика» і робите це на протиставленні «реклама – журналістика», «видавнича справа – журналістика».
Шановні колеги! Як кажуть, наш біль усім відомий, спричинений новим переліком спеціальностей. Те, що всю наукову галузь «соціальні комунікації» зведено до журналістики,- це той нонсенс, з яким нам треба жити і з якого треба якось виходити! Мені здається, в ОНП з журналістики на рівні мети програми знайдено не найкращий вихід: підготовка фахівця у галузі соціальних комунікацій, реклами, зв’язків з громадськістю, видавничої діяльності, викладацької роботи у вищих навчальних закладах. А де ж журналістика? З іншого боку, я розумію колег ІЖ, не будемо ж ми тепер обмежуватися тільки дослідженнями «журналістських» обʼєктів! А куди ж ми подінемо видавничу справу, редагування, рекламу, прикладні соціальнокомунікаційні технології? Думаю, у новій редакції ОНП треба врахувати цей момент. Пропоную акцентувати увагу все-таки на журналістиці (нікуди діватися!) з обовʼязковою припискою «в соціальнокомунікаційному контексті». Звертаю увагу і на технічні помилки у тексті.