Київський національний університет імені Тараса Шевченка розпочав роботу над проєктом «Журналістика катастроф: як запобігти перетворенню новин на катастрофу», який фінансується Програмою Еразмус+. Крім команди КНУ до проєкту, координатором якого є Університет Сельчук (Туреччина), також увійшли представники Національної ради з питань Читати далі …
Анонс конференції «Бренд-комунікації: проблеми та рішення»
Навчально-науковий інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка Краківський економічний університет (Польща) спільно з партнерами: Спілка рекламістів України, ГО «Об’єднання маркетологів України», редакція журналу «Маркетинг і реклама», запрошують взяти участь у Другій Міжнародній науково-практичній конференції «Бренд-комунікації: проблеми та рішення», Читати далі …
Анонс конференції «Новітні тенденції в медіагалузі»
Навчально-науковий інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка запрошує взяти участь у VI Всеукраїнській науково-практичній конференції студентів та молодих вчених Новітні тенденції в медіагалузі (16 квітня 2024 року, м. Київ) Мета конференції: комплексне вивчення інформаційно- комунікаційного простору, проблем впливу Читати далі …
Анонс конференції «Актуальні проблеми медіапростору»
Навчально-науковий інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка запрошує взяти участь у VI Міжнародній науково-практичній конференції Актуальні проблеми медіапростору (18 квітня 2024 року, м. Київ) Мета конференції: обговорення проблем розвитку медіапростору в Україні та у світі, комплексне вивчення проблем Читати далі …
Музеї як постійнодіючі стаціонарні комунікаційні проєкти в комунікації бренду: досвід України і Польщі
Доценко К.О., кандидат філологічних наук, доцент, Запорізький національний університет контактна електронна адреса автора: e.dotsenko2017@gmail.com Надійшло до оргкомітету конференції 20.05.2023 Відповідальність за зміст матеріалів несе автор